Унапређивање оцењивања и стручно усавршавање наставника
Како је оцењивање ученика веома важан и осетљив аспекат наставе и учења, као континуирана педагошка активност усмерена ка развијању компетенција ученика у исходовно оријентисаној настави (савремена образовна парадигма), подсећамо вас на корисне приручнике у вези са оцењивањем и диференцирањем и индивидуализацијом наставе, који су углавном настали у процесу реформе средњих стручних школа, али који могу да послуже свим наставницима, на свим нивоима образовања, за стручно усавршавање и унапређивање дијагностичког, формативног и сумативног оцењивања. Такође, објављујемо и Стручни коментар Министарства просвете, науке и технолошког развоја у вези са оцењивањем у савременом дигиталном окружењу, али и Приручник за наставнике чији је аутор Уницеф, из 2018. године, нарочито због пирамиде диференцирања (стр. 58 и даље) и друге приручнике корисне за професионални развој наставника.
Аутор Данијела Ковачевић Микић
Просветни саветник Школске управе у Чачку
https://www.skolskaupravacacak.rs/oblasti-rada/struno-usavravanje/2359-unapredjivanje-ocenjivanja-i-strucno-usavrsavanje-nastavnika.html